Girls they wanna have fun, right?

Oh girls they wanna have...... fun? men boys då.... jaja
Boys vill väl mer typ tömma kuken. Apropå det liksom?

Jag är nog lite konstig trots allt :)

Nu har jag rensat garderoben. Köpte tre nya klänningar idag i Falun. Mycket behövligt! Förövrigt en fin stad, och jag är trött som aldrig förr.

På onsdag ska man väl supa skallen av sig då. Men först vara lite städad och ha trevlig middag med schyssta tjejer! MEN nyår är överskattat, vilket inte är att blunda för. Blir man inte ofta besviken på nyår när man har höga förväntningar? Nåväl ska detta år fira med underbara människor.

Doesn't matter what you think
We're gonna do it anyway






För att bli lite personlig och seriös nu så mår jag inte bra. Tror det är min älskade bebe som spökar. Saknar honom så innerligt just nu. Gråten är nära ungefär hela tiden. Den älskade varelsen har lärt mig så enormt mycket. Jag kommer aldrig någonsin glömma honom och längtar så fruktansvärt tills jag får träffa honom igen, men jag måste leva klart först. Min puppi var en dröm som blev verklighet, men nu det förflutna. Du är min föralltid vicke och jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0