Smultrondryck

Igår målade jag på stans fulaste nagellack! Slava sa att det såg skabbigt ut. Så skulle jag väl inte vilja uttrycka mig, men fult var det. Dessutom hann jag aldrig måla om naglarna så jag blev utstirrad i skolan idag. Eller också la ingen märke till mig och mina naglar.

Jag gjorde också en hudanalys på min arbetsplats apoteket. Världens snällaste kille va där. Jag fick två vichy krämer gratis! Satt också och fikade medan jag väntade på att mami skulle sluta, har aldrig smakat en godare chokladtårta än den jag åt då! (vichy-snubben hade köpt den)

Luciafirande i kyrkan idag också. Det var två tärnor som stod utanför kyrkan och jag trodde de rökte, men de drack bara.

Nästan alla mina julklappar är färdigköpta och jag har bara 300 kr kvar på kontot, men min snälla mamma ska bidra med lite. hon är så snäll.

Nu väntar en stor godispåse och sängen för att sedan se en film.

SMACK, och saliv

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tror alla såg ditt nagelack, och när du gick förbi så peka dom och viska om det.. Hehe ^^ Eller kanske inte :)

2008-12-15 @ 21:08:33
URL: http://louisesundberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0