My everything

Det var kämpigt att packa ihop alla täcken, kolla igenom massor av gamla saker och inte minst säga hej då. Jag trodde att jag skulle dö med honom. Men här sitter jag, det är tufft...det kommer vara tufft länge. Men jag får vara glad för de åren jag fick med vicke, allt jag lärde mig. Det är som att mitt liv tappat betydelse.

Efter att jag slutade rida honom blev han så tjurig - mer än vanligt. Han tjöt såfort jag satte på reflexer, sparkade osv. Det var inte kul att se honom så. Men Min prins står nog och betar med sin vän Noak nu på de evigt gröna ängarna. Utan att ha ont.  :')

Vill bara krama och vara hos min syster nu...


So I say a little prayer
And hope my dreams will take me there
Where the skies are blue
To see you once again
My love
Overseas from coast to coast
To find the place I love the most
Where the fields are green
To see you once again
My love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0