En riktig utmaning

av självaste kurre.
  • Ta fram din mobil.
  • Bläddra igenom din inkorg.
  • Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i SMS:et.
  • Gör likadant på varje fråga.
  • (ja, kurre jag skiter i att utmana några andra ;) )

    1) Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

    Hahaha, det missade jag, men han hjälpte oss att supa ner Sofia med jäger.


    2) Vad säger du alltid till din bästa kompis?

    Det är lite dålig stämning här i kön

    3) Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

    D gick bra:)


    4) Vilket SMS blev du mest berörd av?

    :)<3


    5) Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

    Neej, läs min blogg om typ 2 minutr så vet du vad jag gjort.


    6) Vad skulle du skrika om du vann en miljon kr?

    Vi stannar.


    7) Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

    Gjorde jag?.


    8) Vad vill du höra mest av allt?

    Ok baby det gör jag:)


    9) Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

    4 fel = inget globen


    10) Din romantiska replik?

    En två timmar tror jag.


    Kommentarer
    Postat av: soofiero

    Det var minst 2 sms från mig iaf! ;D

    2008-10-02 @ 18:03:04
    URL: http://sofiehero.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0