I god damn hate doctors

09.10 hade jag tid för röntgen/ultraljud. Jag var där 09.05 cirka. Lagom tänkte jag. Jag väntade, och väntade. 09.25 kom en tjej som ropade mitt namn och tog in mig i ett rum. Där fick jag lägga mig och medan hon hämtade doktorn. Återigen väntade jag. Låg där och tänkte på lite allt möjligt. Tillslut blev jag arg. Riktigt arg. 09.45 kommer den jävla doktorn! 20 minuter senare! Och där låg jag i ett kolsvart rum och kände mig stressad till skolan. Inte nog med detta kommer läkarjäveln in och tuggar tuggummi och ser lite nonchalant på mig, han gör det han ska och säger lite snabbt att det inte är ngt fel. Sen säger han hej då och drar. Där ligger jag alldeles kletig om magen. Tack för din hjälp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ville du, med handen på hjärtat, att han skulle skrubbat din kropp ren efter att ha besudlat dig mig klet??

2009-02-13 @ 11:39:49
Postat av: Anonym

"han gör det han ska och säger lite snabbt att det inte är ngt fel." och klet på magen...





haha.. och detta betalade du för??

2009-02-13 @ 11:46:05
Postat av: Camilla

Han hade kunnat bemöta mig på ett trevligare sätt bara :p och nej no money. än är jag under 18...

2009-02-13 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0