Rädlsa

Förresten ska jag röngas imorgon. Jag är typ lite nervös, eller till och med rädd. Det är njurarna iaf för jag har haft så mycket urinvägsinfektioner det senaste halvåret. Jag hoppas verkligen det inte är ngt! Läste i tidningen om nån brasiliansk modell som fick kapa händer och fötter för att hennes urinvägsinfektion gått så långt. Sen dog hon.

När jag skulle sy mitt huvud för kanske 7 år sen tog det 3 timmar innan jag vågade ta bedövningssprutan. Ha ha. Man är väl töntig ibland. Det är ju inte direkt så att man skulle dö eller må värre än vad man redan gjorde med ett hack som blödde på huvudet. Ung och dum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och nu är du gammal och vis..?

2009-02-04 @ 21:59:21
Postat av: Camilla

Ja du har fattat det hela rätt ;)

2009-02-05 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0