Some sunny day baby...

Idag var det förvånandsvärt kul att jobba. Ja, ni hörde rätt! Jag var med mami hela dagen och plockade varor mestadels av de 7 timmarna. Satt bara i kassan EN timme. Det var så jävla skönt! Jag var till och med duktig att träna såfort jag kom hem sen (vi behöver ju inte nämna semlan på fikarasten och pannkakorna till middag, haha).

Nu ska jag börja äta Kalcidon och dricka ett glas mjölk om dagen plus att jag ska fortsätta med fisktabletterna så kanske jag får styr på mina naglar. Hoppas!

Igår var jag och sarah på en liten bjudning, vi festade till med  vin. Sen var det polisbilar, polishundar och hulliganer i farten vid ica på hemvägen. Någon hade tydligen krossat busshållplatserna. Misshandel var det säkert också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du får äta mkt bvitamin och kisel. bra för vävnader och naglar.



frossa i sallad, gurka, solrosfrön och jordgubbar så får du i dig kisel..

2009-03-01 @ 10:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0