You can't cry the pain away

Jahapp, då var helgen slut för denna gång. Har nada att plugga så har varit en asskön dag i sängen med Tillbaka till framtiden 3. Love it!

Igår var det förkrök hos Slava , sjukt mkt människor blev det i den lilla lägenheten, men kul hade vi. Tegel var det planerat först, men icke. Vi drog till Dubliner, ett ställe för sånna i mina föräldrars ålder vad jag förstod det som. Men det var najs. Liveband är alltid kul. Precis när jag och Slava var påväg ut hörde jag introt till Delivery med Babyshambles. Då blev jag lite ledsen. Men visserligen kan väl en sådan låt inte göras särskilt bra av några andra än just dom själva :)

Ikväll ska jag och älskling på Fredag den 13:e. Scary...

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow, jag såg också tillbaka till framtiden i helgen :O fast ettan!

Och Babyshambles äger :D dom var bra fina på Hultsfred

2009-02-16 @ 17:46:00
URL: http://whiteheartcherry.blogg.se/
Postat av: Camilla

Wow! :D haha. de filmerna är bäst, jag såg ettan och tvåan förra veckan också!

Ja det var dom verkligen! :)

2009-02-16 @ 20:31:42
URL: http://flowergrownwild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0